Még titok ki lett a "Városmarketing fővárosa"
Szeptember 17-én tartja a „Városmarketing Gyémánt Díj” átadóját a Magyar Marketing Szövetség Budapesten
- címlap
- /
- Még titok ki lett a "Városmarketing fővárosa"
A Magyar Városmarketing Díj célja, hogy felhívja a figyelmet a települések, térségek fejlesztésében egyre fontosabbá és egyre intenzívebbé váló marketingtevékenységre, annak sokszínűségére, eredményességére, a sikeres, hatékony marketing-megoldások elismerésével és azok széleskörű népszerűsítésével hozzájáruljon az igényes, szakmailag helyes gyakorlat elterjedéséhez. Az elmúlt években Miskolc több pályázatával is sikeresen szerepelt a megmérettetésen. A következő percekben Piskóti Istvánnal, a Magyar Marketing Szövetség elnökségi tagjával, a Miskolci Egyetem Marketing Intézetének vezetőjével beszélgetünk az esemény kapcsán.