Péteken rendezték a 7. Városmarketing Verseny országos döntőjét Miskolcon, ahol már csak 12 csapat versengett. A főszervező Miskolci Egyetem annak is Marketing és Turizmus intézete volt. A verseny során egyetemista csapatok készítettek szakmai tanulmányokat az ország városai számára két kategóriában, kis és naygvárosiban.
A szervezők három témalehetőséget kínáltak fel az induló hallgatók számára.Pályaműveikben gondolkodhattak arról, miként növelhető a választott település vonzereje, vagy hogyan érdemes a településhatárokon belül kommunikálni, végezetül pedig a kisvárosok számára lehetett arculatalakítási,pozicionálási tanácsokat összeállítani.
A szervezők meghatározták az alaptémákat, városokat kerestek fel a lehetőséggel,azzal,hogy egyetemisták készítenének számukra javaslatcsomagot az említett irányvonalak mentén. Ezek alapján 30 város – kicsik és nagyok – mondta azt, hogy szívesen fogadják a tanulmányokat.