A takarítás egyértelműen az alacsony presztízsű munkakörök közé tartozik

Reklámkampányt indítottak, hogy felhívják a társadalom figyelmét a takarítók munkájának fontosságára
  • címlap
  • /
  • A takarítás egyértelműen az alacsony presztízsű munkakörök közé tartozik
A takarítás egyértelműen az alacsony presztízsű munkakörök közé tartozik
Reklámkampányt indítottak, hogy felhívják a társadalom figyelmét a takarítók munkájának fontosságára
2020-05-04 |
...
A 163. lett a takarítás, mint szakma, a KSH 173 foglalkozást vizsgáló felmérésén, amelyen arra kérték a válaszadókat, hogy például a hatalom,  a társadalmi hasznosság, és az adott szakma divatossága alapján állítsák sorrendbe a szakmákat. A takarítók egyértelműen az alacsony presztízsű munkakörbe tartoznak.

Épp ezért indított reklámkampányt Magyarország legnagyobb takarítással is foglalkozó létesítményüzemeltető vállalata, hogy felhívják a társadalom figyelmét a takarítók munkájának fontosságára. A munka ünnepén ezt a kampányt mutatjuk be: a cég  4100 takarítót foglalkoztat, akik tapasztalatai szerint az emberek láthatatlannak nézik őket, még köszönni is nehezükre esik a takarítóknak például egy irodaház liftjében. A takarítók munkája, a tisztaság pedig rendkívül fontos, főleg érezzük ezt a koronavírus járvány idején. Pedig a cég nem is a járvány miatt indította a kampányt. A részletekről Kókai Erikát, a B+N marketing igazgatóját hallják.

Kiemelés:



Alt
Alt
Alt
Sola
Alt
Alt
Alt
Alt