A város neve ma is jól cseng a turisztikai palettán, de az önkormányzat elérkezettnek látta az időt arra, hogy Sárospatak ne csupán egy idegenforgalmi célpont legyen, de az itt elérhető értékeket összefoglaló márka is. Sárospatak az utóbbi években sokat lépett előre a turizmus területén, szinte minden idegenforgalmi célpont növelni tudta látogatói számát és a vendégéjszakák száma is meredeken emelkedett. Ahhoz, hogy Patak megőrizze, vagy akár javítsa is pozícióit, emelni kell a tétet. Most azon dolgoznak a szakemberek, hogy Sárospatak neve jóval többet jelentsen egy szép és szimpatikus zempléni városnál, hanem márkanévként mindenki számára egy jól beazonosítható értékkört közvetítsen
2020-06-14 |
Ebben az évben ünnepli alapításának 50. évfordulóját a Nyíregyházi Sóstói Múzeumfalu. Ebből az alkalomból Dr. Németh Péter nyugalmazott megyei múzeumigazgató a vendégünk, aki az alapítás éveiben igazgatta a megyei múzeumi szervezetet és a skanzen létrejöttét.
2020-03-17 |
A "Visit Debrecen", a civisváros turisztikai marketing szervezete azért jött létre néhány éve, hogy egységes arculattal, még hatékonyabban képviselje Debrecent a hazai és külföldi turisztikai piacon. Az eddigi eredményekről, az élményközpontú idegenforgalomról és a nemzetközi repülőtér szerepéről is szó lesz a következő percekben.
0:00
0:00
2020-01-29 |
Indul a charterszezon a Debreceni Nemzetközi Repülőtéren. A nyári üdülési időszakban kifejezetten nyaralókat szállító járatokkal ezúttal 4 tengerparti célpontba lehet utazni: Törökországba, Egyiptomba, Bulgáriába és a görög szigetek közül Zakyntosra. A chartergépek telítettek, ez várhatóan tovább növeli a reptér amúgy is dinamikusan növekvő forgalmát.
2019-06-15 |
Alt
Alt
nmhh
Alt
Alt
Alt
Alt